niedziela, 29 czerwca 2008

Pocztówka dla 3M (z Gliwic)

Że budynek jest cennym zabytkiem architektury wiedziałem. Najpierw docierało to do mnie za pomocą plotek (ktoś 'odkrył', że budynek zaprojektował Erich Mendelsohn, o czym poinformowała lokalna prasa; nawet miejscowe muzeum przygotowało specjalną publikację (a ja ją nawet kupiłem, ale potem tak skrzętnie schowałem, że na jej odzyskanie szanse są niewielkie)), a dopiero teraz pojawiła się stosowna tablica. (Ale z tablicami tak jest. Pojawiają się, gdy się już ich nikt nie spodziewa...)





(Chwilowo nie mam lepszego zdjęcia... Ale mam nadzieję, że będę miał. Obecnie tam nie bywam, bo na usługi bankowe trzeba mieć dużo pieniędzy. Ale kiedyś była tam księgarnia-antykwariat, gdzie byłem częstym gościem. A czasem nawet klientem.)

Brak komentarzy: