sobota, 9 sierpnia 2008

Śpiewający aktorzy

Wczoraj oglądałem „Chicago” (nie jestem jakimś wielkim miłośnikiem musicalu, ale mając teatr musicalowy we własnym mieście, jakość przywykłem do tej formy, nawet do pewnego stopnia jej zasmakowałem; choć oczywiście nie tak jak opery) i przypomniały mi się słowa Jacentego Jędrusika, gwiazdora lokalnego teatru musicalowego , który (skądinąd zapowiadając koncert w filharmonii) dziwił się polskiemu wynalazkowi „aktora śpiewającego”, gdyż – każdy aktor powinien umieć śpiewać…

I tak słuchając sobie popisów Catherine Zety-Jones, Richarda Gere i Renée Zellweger sobie myślałem, czy u nas dałoby się do musicalu zebrać podobną obsadę – znanych aktorów? Bo parę nazwisk aktorów, którzy śpiewają się pamięta, ale albo mniej znanych, albo starszego już pokolenia…

Brak komentarzy: